torstai 26. huhtikuuta 2012

Dolores

On kevät
ja minä osaan rakastaa
olet kaunis suppusuu
joka toinen ilme luoksepääsemätön
joka toinen iloa täynnä

Katselen kuviasi
sinä olet minulle kuva
pakahduttava uni
sydämeni läpättää, olen nuori taas

Elämäni on ollut kohtalo
olen heittäytynyt kuin lastu
aallot ovat vieneet kauas
omalta rannalta

Nyt, ensimmäistä kertaa
tahtoisin valita
olen aina tiennyt, mitä kaipaan
koskaan se ei ole tiivistynyt ihmismuotoon
unessa sanon: "Minä haluan sinut"
silität käsivarttani
eikä ole mitään syytä herätä
enää koskaan

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Lola, Lo-lee-ta. Fire of my loins.


Anteeksi, en voinut sille mitään. Joskus on sellaisia hetkiä, ettei ensimmäisenä nouse marttyyripassio vaan H. Humbert, harhaan johdettu.

Nuoruus.

:P

-K.

The Artist Formerly Known As Barabbas kirjoitti...

Kyllä minä siihen senKIN mielestäni kirjoitin. Muuten olisin hullu.